• Wiosenny „surfvival” w O’Neill

    O’Neill z impetem wkracza w cieplejszą porę roku i pieczętuje ją hasłem „Surfival”, które łączy w sobie trzy kluczowe przesłania marki na ten sezon – surfing, festiwalową zabawę i survivalowe przygody. Będzie radośnie, kolorowo i nie bez elektryzującego dreszczyku emocji!

    oneill_ss15_17_179 oneill_ss15_17_164_720x540_72_rgb oneill_ss15_11_164_720x540_72_rgb oneill_ss15_05_003_720x540_72_rgb oneill_ss15_02_018_720x540_72_rgb

    O’Neill zaprasza nas w podróż po zakamarkach radosnego, kalifornijskiego stylu. W podróż, która pomoże na nowo odkryć znaczenie słów „beztroska”, „wolność” i „przygoda”. Cała wiosenno-letnia kolekcja O’Neill utrzymana jest w lekkiej, radosnej tonacji kolorystycznej. Dominują w niej delikatne błękity i różne, energetyczne pomarańcze a także odrobina mrocznej czerni, która przełamuje całą słodycz i dodaje jej nieco drapieżności. Produkty są proste, wygodne i funkcjonalne – idealne na festiwalowe szaleństwa pod gołym niebem.

    Wyłącznym dystrybutorem marki O’Neill w Polsce Marketing Investment Group S.A. – dystrybutor marek New Era, Timberland, linii obuwniczej Lacoste, Umbro, Lotto, Head, Confront, Feewear, a także właściciel sieci salonów Sizeer, Symbiosis i 50 style.

    Categories: Moda

    Tagi:

    Comments are currently closed.